1pxProducenci
1pxZaloguj się
1px Nie pamiętasz hasła? 1px Zarejestruj się

1px Regulamin

Regulamin sklepu

§ 1
Postanowienia ogólne

Sklep www.zamet.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Mirosław Grzegorz Aksamit prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mirosław Grzegorz Aksamit „ZAMET POLSKA” z siedzibą w Stargardzie przy ul. Spokojnej 37, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
Regulamin niniejszy określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.zamet.pl.

§ 2
Rodzaj i zakres usług

Sklep www.zamet.pl oferuje klientom przede wszystkim drobne wyroby metalowe, takie jak gwoździe, śruby oraz elektronarzędzia.
Wszystkie produkty sprzedawane przez sklep www.zamet.pl są oryginalne, nowe i pełnowartościowe.
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, której warunki określone są w karcie gwarancyjnej wydawanej wraz z zakupionym produktem.
Wszystkie ceny produktów podanych na stronie sklepu są cenami brutto. Nie zawierają one kosztów dostawy.
Sprzedający dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów zamieszczonych na stronie sklepu www.zamet.pl.
W przypadku braku oferowanego towaru w magazynie Sprzedającego, Zamawiający zostanie o tym fakcie poinformowany przez pracownika sklepu. Wówczas Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odstąpienia od umowy.

 

 

§ 3
Wymagania techniczne konieczne do współpracy z systemem teleinformatycznym

 

Dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklep www.zamet.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

 

§ 4
Warunki zawierania umów


Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (https://zamet.pl/pl/reg) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz. Dokonując rejestracji konta i dalej dokonując zamówienia, Zamawiający:
Wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie www.zamet.pl i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ). Dane te są zbierane i przetwarzane wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia, prowadzenia statystyk handlowych oraz polityki rabatowej dla stałych klientów. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie przez Sprzedającego;
Dokonuje akceptacji Regulaminu sklepu i sprzedaży,

Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji , wybór ilości sztuk produktu i kliknięcie znaku „do kasy”. Po potwierdzeniu wyboru, Zamawiający przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
Zamówienie jest dostarczane na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail bądź wiadomość sms (zgodnie z zaznaczoną podczas składania zamówienia opcją)  potwierdzający przyjęcie zamówienia. 
Odbiór zamówienia może być dokonany również osobiście w siedzibie sklepu www.zamet.pl w Stargardzie  przy ul. Spokojnej 37 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem sklepu www.zamet.pl terminu odbioru bez dodatkowej opłaty.

 

§ 5

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:



1. Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

2. Kartą lub gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

3. Przelewem tradycyjnym na podane dane przy ukończeniu zamówienia

(ING Bank Śląski S.A 38 1050 1559 1000 0090 8155 9578).

Dane wysyłane są również na e-mail zamawiającego po dokonaniu zamówienia.

4. Kartą lub gotówką w kasie sklepu przy odbiorze osobistym.

 

§ 6
Dostawa i jej realizacja


Czas realizacji dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych w przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa odbywa się na wskazany przez Zamawiającego adres.
W przy odbiorze własnym Zamawiający odbiera towar w siedzibie sklep www.zamet.pl w Stargardzie przy ul. Spokojnej 37.

Sposób dostawy:

1. Odbiór osobisty - 0,00 PLN

2. Dostawa kurierem
do 31 kg – 14,99 zł
od 32 kg do 100 kg – 50 zł
od 100 kg do 300 kg /paleta/ 140 zł

3. Dostawa kurierem za pobraniem
do 31 kg – 18,99 zł
od 32 kg do 100 kg – 70 zł
od 100 kg do 300 kg – 140 zł /paleta/

4. Dostawa inPost paczkomat - 12,50 PLN

 

§ 7
Informacja o prawie do odstąpienia od umowy

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Reklamacje można zgłaszać na adres mailowy: sklep@zamet.pl. Sklep zobowiązuje się przyjąć reklamację w teminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości e-mail.

 

§ 8
Reklamacje

Sklep www.zamet.pl ma obowiązek dostarczenia rzeczy (towaru) bez wad.


Klientowi przysługują prawa z tytułu rękojmi, o której mowa w przepisach Kodeksu Cywilnego.


Reklamacje prosimy składać  z wykorzystaniem danych kontaktowych www.zamet.pl o których mowa w §1 Regulaminu.
W zgłoszeniu reklamacyjnym w celu ułatwienia jego rozpatrzenia sugeruje się podanie następujących informacji: imię i nazwisko, dokładny adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość), telefon kontaktowy, adres mailowy, opis zamówienia, przyczyna reklamacji.
Procedura składania reklamacji, o której mowa w §9 Regulaminu jest procedurą sugerowaną i w żadnym razie nie wyłącza, ani nie ogranicza prawem dopuszczalnych sposobów zgłaszania roszczeń.
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z zasadami wynikającymi z rękojmi, o której mowa w przepisach Kodeksu Cywilnego.
Jeśli danych Towarów dotyczy gwarancja lub inne podobne usługi np. rozszerzona gwarancja, informacje w tym zakresie dostępne są w Sklepie Internetowym.

 


§ 9
Postępowanie reklamacyjne


1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru.

2. Należy wypełnić formularz kontaktowy (https://zamet.pl/pl/contact) lub samodzielnie napisać reklamacje na adres mailowy sklep@zamet.pl lub listownie na dane kontaktowe www.zamet.pl o których mowa w §1 Regulaminu.
3. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek sklepu www.zamet.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz towaru. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, sklep www.zamet.pl  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
5. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Sprzedający informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy bądź przekazem pocztowym , albo wysyłany jest inny towar, o tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi sklep www.zamet.pl

 

§ 10
Informacja o gwarancji

Towary sprzedawane w Sklepie www.zamet.pl są objęte gwarancją producenta.
 

 

§11

RODO

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mirosław Grzegorz Aksamit prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mirosław Grzegorz Aksamit „ZAMET POLSKA” z siedzibą w Stargardzie przy ul. Spokojnej 37, 73-110 Stargard, wpisaną do CEIDG, NIP 8541264720, REGON 320011585 (dalej „Firma”).

 

Jak można się z nami skontaktować w sprawie danych osobowych?

 

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów, tj.:

Osobiście w siedzibie Firmy,

Listownie na adres: „ZAMET POLSKA” ul. Spokojna37, 73-110 Stargard,

E-mailem na adres: sklep@zamet.pl,

Telefonicznie: 91 391 00 09.

 

Jak weszliśmy w posiadanie Twoich danych osobowych?

 

Przekazałeś nam Twoje dane osobowe podczas dokonywania rejestracji w Sklepie internetowym, podczas zapisu do newslettera, składając zamówienie i dokonując transakcji w naszym Sklepie internetowym, dokonując transakcji w naszych sklepach stacjonarnych, dokonując rezerwacji miejsc noclegowych w naszym Pensjonacie.

 

Cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych:

 

Twoje dane osobowe wykorzystujemy:
a) w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Ci treści gromadzonych na naszej stronie internetowej – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) w celu obsługi zakupów dokonywanych za pośrednictwem Sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych - wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
c) w celu obsługi reklamacji - wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);

d) w celach podatkowych i rachunkowych, w zakresie w jakim przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
e) w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
f) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO);

g) na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

 

Jeżeli wyraziłeś lub wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail, to podstawą prawną jest także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

 

Informujemy Cię, że zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych łatwo możesz w każdej chwili wycofać. Wówczas jednak może się zdarzyć, że nie będziemy mogli świadczyć Ci określonych usług.

 

Jakie dane osobowe przetwarzamy i w jaki sposób?

 

Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług, dobrowolnie zawierasz z nami umowę. Podajesz nam wówczas swoje dane osobowe takie jak m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, dane adresowe, numer telefonu, numer identyfikacji podatkowej i inne. Oczywiście podanie danych jest dobrowolne, jednak bez nich, przepisy prawa uniemożliwią nam świadczenie dla Ciebie usług sprzedaży i dokonywanie stosownych rozliczeń.
W trakcie wykonywania łączącej nas umowy, wchodzimy w posiadanie również innych Twoich danych, takich jak:
a. adres IP urządzenia (komputera, laptopa, telefonu komórkowego) z którego korzystasz przeglądając nasze strony internetowe;
b. dane o numerze rachunku bankowego i dane o banku lub instytucji płatniczej, jeżeli dokonujesz płatności na naszą rzecz za ich pośrednictwem.

 

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

 

W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Twoje dane osobowe – jeśli będzie to konieczne abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.

Twoje dane osobowe możemy udostępniać:

1.osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,

2.podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzaniach danych, tj.:

a. podwykonawcom w procesie obsługi Klienta;
b. podmiotom zapewniającym obsługę lub udostępniającym nam systemy teleinformatyczne;
c. podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską niebędącym operatorami pocztowymi;
d. podmiotom świadczącym dla nas usługi doradcze, w tym prawne;
3. Innym administratorom danych osobowych działającym we własnym imieniu, w szczególności operatorom pocztowym.

Jeżeli uznasz, że jakaś decyzja w stosunku do Ciebie podjęta została niesłusznie lub w sposób nieprawidłowy, przysługuje Ci prawo do jej zakwestionowania. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przygotowywali dla Ciebie indywidualne oferty lub reklamy w zakresie oferowanych przez nas produktów, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

 

Profilowanie

W ramach Sklepu internetowego możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego Twoje dane osobowe. Profilowanie to polega przede wszystkim na automatycznej ocenie, jakimi produktami możesz być zainteresowany, na podstawie Twoich dotychczasowych działań podejmowanych w Internecie, w tym w ramach stron internetowych Administratora i na przesyłaniu lub wyświetlaniu personalizowanych w ten sposób reklam produktów. Profilowanie, którego dokonujemy nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób.

 

Jak długo i na podstawie jakich kryteriów będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

 

Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez nas w okresie obowiązywania łączącej nas umowy. Następnie po jej zakończeniu będziemy przetwarzać dane niezbędne do wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych, przetwarzając je w okresie wskazanym w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub zgodnie z kryteriami w nich wyznaczonymi. W przypadku braku sprzeciwu, w tym okresie Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. Ponadto, gdy zaistnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, będziemy przetwarzać nie dłużej niż do chwili, w której taką zgodę wycofasz.

Jakie uprawnienia przysługują Ci i jak je zrealizować?

 

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych:

możesz zwrócić się do nas o dostęp do tych danych,

masz prawo do poprawienia danych osobowych lub uzupełnienia danych osobowych niekompletnych,

masz prawo do usunięcia danych osobowych przetwarzanych bez podstawy prawnej,

masz prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

masz prawo do przeniesienia danych osobowych,

masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

 

Z powyższych uprawnień możesz skorzystać w zakresie określonym w RODO.

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, możesz tę zgodę w każdej chwili wycofać.

Jeżeli będziesz zainteresowany realizacją, któregokolwiek z powyższych uprawnień prosimy o kontakt z nami.

 

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywało się w sposób zgodny z przepisami prawa. Jeżeli jednak uznasz, iż dopuściliśmy się naruszenia, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Przekazywanie danych osobowych do Państw spoza Unii Europejskiej

Informujemy, że Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane przez podmioty spoza Unii Europejskiej.

 

Szanowny Kliencie, dziękujemy, że poświęciłeś nam kilka minut i zapoznałeś się powyższą informacją. Z pewnością cenisz sobie prywatność i zwracasz uwagę na zakres przetwarzanych danych osobowych. Na koniec pragniemy podkreślić, że Twoje dane zawsze były u nas bezpieczne, a przekazanie powyższych informacji wynika z obowiązków nałożonych na nas przez RODO.

W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z nami.

 

 

Z wyrazami szacunku,

Administrator – Mirosław Grzegorz Aksamit

 

 

 

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl