niebieski panel lewy

logotypy producentów

Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

ZAMET POLSKA

Aksamit Mirosław Grzegorz

ul. Spokojna 37

73-110 Stargard Szczeciński

telefon do firmy Zamet, szybki kontakt

Reklamacje i zwroty

Reklamacja przesyłki

Uszkodzona przesyłka (uszkodzenie opakowania zewnętrznego)

  • Prosimy nie odbierać od spedytora firmy kurierskiej przesyłki uszkodzonej (uszkodzenia opakowania zewnętrznego). Dlatego zaleca się rozpakowanie i skontrolowanie dostarczonego towaru przy spedytorze firmy kurierskiej. Po otrzymaniu od kuriera przesyłki uszkodzonej prosimy o skontaktowainie z Zamet Polska. Zaraz po otrzymaniu uszkodzonego towaru dokonamy wysyłki nowej paczki lub - w przypadku braku towaru na stanie magazynowym - zwrócimy wartość zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy i płatności.

  • W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej należy skontaktować się z firmą kurierską UPS Polska Sp. z o.o. pod numerem telefonu (022) 534 00 00 w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki. Kurier zobowiązany jest dokonać oględzin przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia i wystawić "Raport Szkody". Do oględzin paczki należy pozostawić ją w stanie nienaruszonym (nie usuwać firmowej taśmy, folii, wypełniaczy itd.). Po spisaniu dokumentu należy odesłać uszkodzony produkt do Megastore.pl, dołączając "Raport Szkody", wszystkie załączone akcesoria, kserokopię faktury VAT, gwarancję i instrukcję obsługi urządzenia (jeśli produkt posiada takową). Koszt  przesyłki w tym wypadku ponosi klient. Po otrzymaniu uszkodzonej paczki oraz decyzji o zgłoszonej reklamacji Dział Obsługi Klienta Zamet Polska skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów dalszego postępowania.

Reklamacja towaru

  • Wszystkie urządzenia oferowane w naszym sklepie (oprócz osprzętu) posiadają gwarancje producenta lub importera. W przypadku wadliwego towaru należy postępować według warunków gwarancyjnych zawartych w dokumencie.
  • Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Zamet Polska. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji,  należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (091)  577 12 84. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:

    Zamet Polska
    Ul. Spokojna 37, 71 – 110 Stargard Szczeciński
    z dopiskiem REKLAMACJA

Do dostarczanego produktu należy załączyć oryginalne opakowanie, dowód zakupu (fakturę), dokument gwarancyjny oraz oświadczenie z opisem uszkodzenia i roszczeniami wobec producenta.

ZWROT TOWARU


Zgodnie z „Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271), mają Państwo prawo w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Przed dokonaniem zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. (041) 577 12 84

Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie zawierające informację o sposobie zwrotu wpłaty za zakup towaru. Tylko wówczas gwarantujemy terminowy zwrot kosztu towaru. Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.

W przypadku zwrotu towaru przesyłkę należy kierować na adres:

Zamet Polska
Ul. Spokojna 37, 73 – 110 Stargard Szczeciński
z dopiskiem ZWROT TOWARU


Odesłanie towaru odbywa się na Państwa koszt.

Wartość zakupionego towaru zostanie zwrócona:
  • przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta (w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Zamet Polska) lub
  • przekazem pocztowym pod adres wskazany przez klienta (w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Zamet Polska)
    Uwaga: W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym potrącana jest opłata za przekaz według cennika Poczty Polskiej (http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm).


Faktura korygująca zostanie wystawiona w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Zamet Polska, a następnie przesłana listem poleconym. 

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl