1pxProducenci
1pxZaloguj się
1px Nie pamiętasz hasła? 1px Zarejestruj się

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://shoper.furgonetka.pl/zwroty/9ac6d072-6459-4f8b-89a9-ec1056be7cf6.

Wybierasz produkty do zwrotu

Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj jednak, że jeśli korzystałeś z towaru w sposób wykraczający poza konieczne sprawdzenie jego charakteru, cech i funkcjonowania – tak jak mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym – możemy odpowiednio obniżyć kwotę zwrotu o wartość, o jaką zmniejszyła się wartość towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres biuro@zamet.pl lub tradycyjną na adres:

Zamet Polska Sp. z o.o.
Spokojna 37
73-110 Stargard

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszty najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez nasz sklep. W sytuacji, gdy wybrałeś droższą metodę dostawy, różnica w kosztach nie podlega zwrotowi. Zwrot płatności nastąpi w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Kupującego z tego tytułu odszkodowania, w zakresie, w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
Zamet Polska Sp. z o.o.
Spokojna 37
73-110 Stargard

1px Sposoby płatności

Sklep internetowy  proponuje następujące formy płatności za towar:

  • Przedpłata na konto Raiffeisen 89 1750 0012 0000 0000 2282 0176
  • Gotówka przy odbiorze
  • Płatność kartą
  • Raty Sygma

 

1. Przelew na konto firmy po złożeniu zamówienia.

Nasze Konto: Raiffeisen 89 1750 0012 0000 0000 2282 0176

Towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wymaganej kwoty. 

 

2. Pobranie (płatność przy odbiorze).

Zalecamy sprawdzenie w obcości pracownika firmy kurierskiej czy towar jest zgodny z zamówieniem.

W przypadku rozbieżności należy spisać w jego obecności protokół.

 

3. Płatność kartą

Płatność kartą tylko przy odbiorze osobistym.

 

Reklamacje i zwroty

  1. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z handlowcem firmy Zamet Polska. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji".
  2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

 

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl